INFORMÁCIA PRE HOSTÍ OHĽADOM AKTUÁLNEJ SITUÁCIE
ÚPRAVA STORNO PODMIENOK
Vážení hostia,
vzhľadom k situácii ohľadom šírenia Coronavírusu COVID-19 na území Slovenskej republiky hotel Magnólia od 11.03.2020 upravuje storno podmienkami pri stornovaní pobytu nasledovne:
20 a viac dní ...............................storno poplatok sa neúčtuje
19 – 10 dní ...................................30 % z celkovej ceny pobytu
9 – 5 dní........................................50 % z celkovej ceny pobytu4 a menej dní..............................100 % z celkovej ceny pobytu.
Veríme, že situácia sa čo najskôr stabilizuje a strávite pokojný pobyt, tak ako ste si ho naplánovali.
11.03. 2020
Všeobecné obchodné podmienky
1. Klient má právo kedykoľvek pred začatím pobytu odstúpiť od čerpania pobytu, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia hotelu Magnólia. Pri odstúpení od čerpania pobytu je klient povinný uhradiť hotelu Magnólia storno poplatok podľa bodu 2. klient súhlasí s tým a berie na vedomie, že storno poplatok bude započítaný do zaplatenej ceny pobytu a hotel Magnólia vráti klientovi iba zaplatenú cenu pobytu zníženú o storno poplatok.
2. Výška storno poplatkov podľa predchádzajúceho bodu je nasledovná:
Storno poplatky sa účtujú nasledovne, ak doba medzi nástupom na pobyt a odstúpením od čerpania pobytu je:
30 a viac dní ...............................storno poplatok sa neúčtuje
29 – 10 dní ...................................50 % z celkovej ceny pobytu
9 a menej dní..............................100 % z celkovej ceny pobytu
3. Pre určenie počtu dní pri výpočte storno poplatkov je rozhodujúci deň doručenia písomného zrušenia pobytu. Za takéto doručenie sa môže považovať aj elektronická pošta ak je obojstranne potvrdená.
4. V prípade ukončenia pobytu pred dohodnutým termínom má hotel Magnólia právo na úhradu dohodnutej sumy za pobyt v plnej výške.
5. Ak klient nemôže z vážnych dôvodov a preukáže to hodnoverným písomným potvrdením /vážne ochorenie alebo úmrtie v rodine, živelná pohroma / využiť objednané služby v dohodnutom termíne, hotel Magnólia môže ponúknuť podľa možností iné obdobie na čerpanie pobytu. V tomto termíne nebude hotel Magnólia účtovať storno poplatok za služby v pôvodnom termíne.
6. Hotel Magnólia môže ponúknuť klientovi možnosť vyčerpať si pobyt v inom termíne. Táto možnosť je riešená s každým klientom individuálne podľa aktuálnej obsadenosti hotela a nie je poskytovaná automaticky.
7. V prípade kúpy darčekového poukazu, poukaz nie je možné vymeniť za hotovosť alebo iné finančné kompenzácie. Poukaz nie je možné refundovať (storno poplatok: 100%).
Tieto storno podmienky platia pre všetky individuálne rezervácie ubytovania a pobytov v hoteli Magnólia, ktoré boli uskutočnené osobne, telefonicky, e-mailom alebo inou formou.
Storno podmienky pre skupinové rezervácií budú zaslané súčasne s cenovou ponukou.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
INFORMOVANIE A SÚHLAS DOTKNUTEJ OSOBY SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV
(titulom spracúvania osobných údajov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely)
Spracúvanie osobných údajov
Informácie poskytnuté dotknutej osobe pred poskytnutím osobných údajov:
- požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa jej osoby,
- na opravu osobných údajov,
- na vymazanie osobných údajov alebo na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
- namietať spracúvanie osobných údajov,
- na prenosnosť osobných údajov,
- kedykoľvek svoj súhlas odvolať,
- podať návrh na začatie konania podľa § 100zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobnýchúdajov.
V Piešťanoch, dňa 25.05.2018